WestNews.com.ua

Чи можливе якісне навчання в умовах пандемії COVID-19: інтерв’ю із 22-річною вчителькою з Франківська

02.10.2020, 15:49  |  Автор:   Хромей Зоряна

Карантин, який спричинила коронавірусна пандемія, значно ускладнив життя людей. А особливо складно довелося вчителям, котрим у другому семестрі минулого навчального року довелося неабияк потрудитися, аби через гаджети та планшети посіяти знання у головах школярів. Тож напередодні Дня вичителя WestNews поспілкувався із молодою вчителькою, котра пропрацювала у школі тільки два роки. Діана Кушнір – вчитель англійської мови у ліцеї №19 Івано-Франківської міської ради – розповіла про специфіку дистанційної роботи та як вплинули пандемія і відсутність досвіду на навчання школярів.

– Розкажіть про себе: які предмети викладаєте, у яких класах і скільки їх? Та як розпочався Ваш перший рік у школі?

– Я вчу дітей англійської мови з третього по сьомий клас. Маю вісім класів та є класним керівником сьомого класу. Спочатку було страшно, я не знала, що мене чекає, але потім якось адаптувалася, мене діти підтримували. Вони виявилися дуже хорошими. Хоча, проблемним був п’ятий клас. Діти там були гіперактивні. Легше було із шостим класом, то просто компанійські діти. Важче було навчати найменших – другий-третій клас, вони не звикли до навчання.

– Карантин. Як Ви працювали під час дистанційного навчання, як це було?

– Спочатку було важко, бо ніхто не знав, що робити, куди заходити. Потім почали звикати. Працювала на кількох платформах: у Classroom, у Zoom, у Skypе, а також було безліч бесід у Вайбері. Потрібно було з кожним класом хоча б раз в тиждень бачитися. Звичайно заходили не всі, приблизно 60% учнів виходили на зв’язок.

Спочатку і дітям було важко, але потім вони уже знали краще за мене, розуміли, куди зайти.

– Які плюси та які недоліки, на Вашу думку, у дистанційному навчанні?

– Серед недоліків, це те, що не всі через якісь технічні моменти можуть проходити дистанційне навчання. Також навчання проходить не у повному обсязі, тому що є такі теми, які просто неможливо пояснити онлайн. Це переважно граматика. Лексику ще якось можна, а граматику дуже тяжко. Аудіоуроки важко проводити, бо мені, як вчителю англійської мови, дуже важлива слухова складова на уроці, а її важко реалізувати онлайн через різні шуми. А ще мінус у тому, що часто за дітей домашнє завдання роблять батьки. І я не можу не оцінити цю роботу. А робота на 12 балів, коли дитина знає на 5-6. Але я мусила ставити таку оцінку, на яку написали.

Плюс, напевно, у тому, що батьки можуть контролювати, вчаться їхні діти чи ні.

Для мене було плюсом також те, що не треба було перевіряти зошити. Можна було дітям показувати різні презентації, вмикати безпосередньо, бо не у всіх класах є технічне обладнання, щоб на уроці це реалізувати. Також використовувала різні цікаві програми, наприклад, «колесо фортуни» я часто практикувала.

А ще автоматичне оцінювання. В Classroomі можна розробити тести, які відразу оцінюються. Це полегшувало роботу вчителя.

– Навчання онлайн та офлайн, що на Вашу думку краще та чому?

Краще, звичайно, офлайн. Тоді є контакт учнів із вчителем і діти більш дисципліновані. Хоча, тепер, коли вони прийшли знову на навчання, то забули, що таке школа, як себе потрібно поводити. Вони звикли так, як вдома, що можна піти попити чаю, поїсти. Тож зараз важко знову привчати їх до дисципліни. Їм важко всидіти 45 хвилин, бо у Zoomi урок тривав 30 хвилин, тому я вважаю це теж недоліком дистанційного навчання. Але зараз можна належним чином оцінювати дітей. Батьки уже не підказують, видно хто як знає.

– Як почався цей навчальний рік для Вас порівняно із минулим?

– Змінилося те, що у школі відкрили більше входів, раніше функціонував тільки один, а зараз – всі. І кожен клас має вхід, через який заходить, щоб була дистанція. При вході стоять антисептики. Кожному працівнику школи та кожному учневі міряють температуру. Діти старших класів ходять у масках, у молодшій школі дозволяється ходити без масок. У їдальні збільшилася кількість вчителів, котрі стежать за дистанцією. Вчителі ходять по коридорах у масках, але у класі дозволяється їх не одягати. Нам держава видала захисні щитки, і ми можемо у них проводити уроки. Але це рекомендація, це необов’язково. На уроці я не користуюся щитком, тому що мені здається, він не дуже захищає. Після кожного уроку провітрюємо класи. А після усіх уроків кожен кабінет дезінфікується.

На щастя, у нашій школі з учнів та вчителів ні в кого не було виявлено коронавірусу.

Таким був досвід молодої вчительки. А от як радили собі із новітніми технологіями вчителі із 30-річним стажем, читайте у наступному інтерв’ю.

Розмовляла Зоряна Хромей

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:Скарбничка для вчителя: як створити якісний освітній контент для учнів на Ютубі. ВІДЕО

Підписуйтесь на наш канал у Telegram та наші сторінки у Facebook, Instagram і Twitter. Щоб першими дізнаватися про головне, що відбувається в Івано-Франківську, області, Україні та світі.

При використанні будь-яких матеріалів інтернет видання гіперпосилання на конкретну новину чи матеріалів не нижче другого абзацу. Передрук матеріалів без погодження редакції забороняється.
&nbsp

Редакція WestNews

Україна, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців 56
Прес-релізи: westnews.ua@gmail.com
Email редакції: editor.westnews@gmail.com

Підпишись

Розробка та дизайн:


X