Франківчанин пояснив причину вчорашнього конфлікту з водієм

15.09.2019, 17:35  |  Автор:   Хромей Зоряна

Як повідомляв раніше WestNews, 13 вересня, уже під вечір у Івано-Франківську між водієм і пасажиром виник конфлікт.

Водій нового автобуса “Богдан” вимагав від користувача транспортного засобу оплатити проїзд. Проте останній запевняв, що оплатив і у свою чергу вимагав від водія показати відповідні документи.

Відео виклав у мережі Фейсбук, Rusakov Taras на сторінці Комуналки ІФ.

На пасажира налетіли з масою критики і Rusakov Taras вирішив пояснити як усе було.

Наводимо текст посту, який франківчанин опублікував на на сторінці Комуналки ІФ:

Без коментарів

UPD.
Я знав що тут буде після цього срач, та я не думав настільки. Погоджуюсь, не такої реакції людей чекав, але то дурня. Тут дуже багато людей дали оціночних суджень про мене тому користуючись моментом скажу – йдіть під три чорти.
А я тим часом повідаю тут як все відбувалось з самого початку. (звісно це тільки моя суб’єктивна думка)

Трохи передісторії про мене і моє ставлення до порушень пасажирів. Я сам якщо чесно дуже критично ставлюсь до людей які роблять з мухи слона і, не бажаючи платити, хитрують як тільки можуть, переважно ставав на бік водіїв, розуміючи, що їм не завжди легко коли кожному треба одне і те ж казати. Але от і парадокс, що це сталося зі мною. Я зазвичай їжджу велосипедом, а тому користуюсь громадським транспортом доволі рідко. Проте сам не можу терпіти людей які чогось пхаються на задні двері щоб потім завдавати всім клопоту передаючи гроші. Якщо чесно, я навіть не знав що в 55 маршруті заходити можна тільки в одні двері. Для мене це був скоріше як тролейбус де немає різниці де ти заходиш. Та й ще й біля кожних дверей є qr код. А тут кажуть що можна заходити тільки в одні двері і сканувати один код. Це так як каси в супермаркеті – їх може бути сотня, але робочі завжди тільки дві. Та все-таки це не знімає з мене відповідальності за те що я порушив їх правила. Я визнаю що в цьому випадку я є неправий що пішов через задні двері.

А тепер щодо початку конфлікту. Раніше я завжди після того як закомпостував свій електронний білетик йшов показувати. Та якщо спочатку була реакція від водіїв, то з часом вона поступово зникала. Ти стоїш як той Хатіко з телефоном, де в тебе дрібним шрифтом білети, і сподіваєшся що той хто за кермом зверне на тебе увагу і дасть сигнал, що мов можна сідати. Тому з часом я став не завше підходити до водія, лише на вимогу. (теж наприклад не розумів чому людям важко на вимогу показати посвідчення франківця, вроді нічого складного…). Майже так само було і цього разу. Я зайшов, відсканував і спокійно присів. Двері спочатку раз закрились, а потім знову відкрилися. Це я добре пам’ятаю бо думав що вже їдемо. Проте ми не рушили. Далі дослівно не згадаю але приблизно було таке
– Чого не на передні двері йдемо, не платимо? – запитав дядько по той бік дверей. – Так, я до вас говорю – ніби господар хати який притиснув до кутка мишок.
– Я заплатив.
– А чому тоді не показуємо? – я помітив в нього в руці стопку білетиків. Мабуть ішов з думкою що я зараз при ньому розрахуюсь.
– Так а ви хто? Представтесь.
– Я водій, хіба не видно…..

І далі заварилась каша яку ви могли бачити на власні очі. Ви запитаєте чому я так вперся щоб не показувати білети – бо вважаю що ті хто щось вимагає від мене мають представитись і показати хоч якесь посвідчення. От уявіть вас зупиняє поліцейський, не представляється, і каже показати документи. Ви йому “Чувак, спочатку ти придстався, покажи жетон” а у відповідь звучить “Ти хіба не бачиш що я з білої тойоти з мигалками вийшов, я точно тобі кажу, я полісмен”. Що б ви йому сказали?
А тут комунальне підприємство як виявляється не дає ніяких посвідок, хоча це прописано в обов’язках водія.

Та й моя персональна думка що в такому випадку він міг взагалі на мене не зважати. Мають бути важелі як змусити пасажирів платити. Тим хто пропонував відпи***, дати підсрачника, чи щось в тому роді відповім – не будьте австралопітеками. В наш час є дієвіші способи. Я тільки за, якби за те що люди їдуть зайцем, платили штрафи майже як мінімальні зарплати. Треба викликати поліцію чи інші уповноважені органи і складати адмінпротоколи. Пару раз оштрафують – самі будуть бігти платити. (а ті що хочуть вирішувати все силою мабуть мають недостатньо любові (сексу) і тому випльовують свою енергію на ненависть до навколишніх)
Так гадаю і водії не будуть нервуватись і пасажирів раз і навіки научать платити.

Що я думаю щодо ситуації що склалася?
Якби водій першим не пішов на рожен я думаю того можна було уникнути. Про те що водій зробив помилку підтвердила і диспетчер.(там здається Алекс Литвиненко казав що водій напевне декілька раз повідомив, а потім пішов на розбірки. От і скажи мені, чоловічку, матимеш сили написати що ти помилявся?). Міг він і навіть пояснити що Електроавтотранс не дає ніяких бейджиків і всі питання до них. Або просто викликати поліцію (Я до речі пропонував йому такий варіант).
Міг і я попуститись, і показати білети.
Але як на мене то найбільш винне таки керівництво. Воно ніби і роблять смс оплату чи електронний білет, але водночас лишають старе іди тільки в одні двері і все оплачуй водієві. А ні то тебе водій викине з маршрутки.ех…

Нижче посилання на розмову з диспетчером, на скрін з оплатою (детективам прошу не писати про неспівпадіння в часі, приват в той час давав збої), і на скрін з обов’язками водія. От такі в нас мурахи.
https://drive.google.com/folderview…

П.С. водій і справді віддам належне не був хамовитим. От тільки і манерами спілкування не “блєстав”.

Без коментарівUPD.Я знав що тут буде після цього срач, та я не думав настільки. Погоджуюсь, не такої реакції людей чекав, але то дурня. Тут дуже багато людей дали оціночних суджень про мене тому користуючись моментом скажу – йдіть під три чорти.А я тим часом повідаю тут як все відбувалось з самого початку. (звісно це тільки моя суб'єктивна думка)Трохи передісторії про мене і моє ставлення до порушень пасажирів. Я сам якщо чесно дуже критично ставлюсь до людей які роблять з мухи слона і, не бажаючи платити, хитрують як тільки можуть, переважно ставав на бік водіїв, розуміючи, що їм не завжди легко коли кожному треба одне і те ж казати. Але от і парадокс, що це сталося зі мною. Я зазвичай їжджу велосипедом, а тому користуюсь громадським транспортом доволі рідко. Проте сам не можу терпіти людей які чогось пхаються на задні двері щоб потім завдавати всім клопоту передаючи гроші. Якщо чесно, я навіть не знав що в 55 маршруті заходити можна тільки в одні двері. Для мене це був скоріше як тролейбус де немає різниці де ти заходиш. Та й ще й біля кожних дверей є qr код. А тут кажуть що можна заходити тільки в одні двері і сканувати один код. Це так як каси в супермаркеті – їх може бути сотня, але робочі завжди тільки дві. Та все-таки це не знімає з мене відповідальності за те що я порушив їх правила. Я визнаю що в цьому випадку я є неправий що пішов через задні двері.А тепер щодо початку конфлікту. Раніше я завжди після того як закомпостував свій електронний білетик йшов показувати. Та якщо спочатку була реакція від водіїв, то з часом вона поступово зникала. Ти стоїш як той Хатіко з телефоном, де в тебе дрібним шрифтом білети, і сподіваєшся що той хто за кермом зверне на тебе увагу і дасть сигнал, що мов можна сідати. Тому з часом я став не завше підходити до водія, лише на вимогу. (теж наприклад не розумів чому людям важко на вимогу показати посвідчення франківця, вроді нічого складного…). Майже так само було і цього разу. Я зайшов, відсканував і спокійно присів. Двері спочатку раз закрились, а потім знову відкрилися. Це я добре пам'ятаю бо думав що вже їдемо. Проте ми не рушили. Далі дослівно не згадаю але приблизно було таке- Чого не на передні двері йдемо, не платимо? – запитав дядько по той бік дверей. – Так, я до вас говорю – ніби господар хати який притиснув до кутка мишок.- Я заплатив.- А чому тоді не показуємо? – я помітив в нього в руці стопку білетиків. Мабуть ішов з думкою що я зараз при ньому розрахуюсь. – Так а ви хто? Представтесь. – Я водій, хіба не видно…..І далі заварилась каша яку ви могли бачити на власні очі. Ви запитаєте чому я так вперся щоб не показувати білети – бо вважаю що ті хто щось вимагає від мене мають представитись і показати хоч якесь посвідчення. От уявіть вас зупиняє поліцейський, не представляється, і каже показати документи. Ви йому "Чувак, спочатку ти придстався, покажи жетон" а у відповідь звучить "Ти хіба не бачиш що я з білої тойоти з мигалками вийшов, я точно тобі кажу, я полісмен". Що б ви йому сказали?А тут комунальне підприємство як виявляється не дає ніяких посвідок, хоча це прописано в обов'язках водія. Та й моя персональна думка що в такому випадку він міг взагалі на мене не зважати. Мають бути важелі як змусити пасажирів платити. Тим хто пропонував відпи***, дати підсрачника, чи щось в тому роді відповім – не будьте австралопітеками. В наш час є дієвіші способи. Я тільки за, якби за те що люди їдуть зайцем, платили штрафи майже як мінімальні зарплати. Треба викликати поліцію чи інші уповноважені органи і складати адмінпротоколи. Пару раз оштрафують – самі будуть бігти платити. (а ті що хочуть вирішувати все силою мабуть мають недостатньо любові (сексу) і тому випльовують свою енергію на ненависть до навколишніх)Так гадаю і водії не будуть нервуватись і пасажирів раз і навіки научать платити.Що я думаю щодо ситуації що склалася?Якби водій першим не пішов на рожен я думаю того можна було уникнути. Про те що водій зробив помилку підтвердила і диспетчер.(там здається Алекс Литвиненко казав що водій напевне декілька раз повідомив, а потім пішов на розбірки. От і скажи мені, чоловічку, матимеш сили написати що ти помилявся?). Міг він і навіть пояснити що Електроавтотранс не дає ніяких бейджиків і всі питання до них. Або просто викликати поліцію (Я до речі пропонував йому такий варіант).Міг і я попуститись, і показати білети. Але як на мене то найбільш винне таки керівництво. Воно ніби і роблять смс оплату чи електронний білет, але водночас лишають старе іди тільки в одні двері і все оплачуй водієві. А ні то тебе водій викине з маршрутки.ех…Нижче посилання на розмову з диспетчером, на скрін з оплатою (детективам прошу не писати про неспівпадіння в часі, приват в той час давав збої), і на скрін з обов'язками водія. От такі в нас мурахи.https://drive.google.com/folderview?id=122RiB12fPU8EEJeCHP_lKVmXJdcpORZaП.С. водій і справді віддам належне не був хамовитим. От тільки і манерами спілкування не "блєстав"

Опубліковано Rusakov Taras Пʼятниця, 13 вересня 2019 р.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:Франківчан просять не нищити майданчик для діток, що знаходиться на площі Міцкевича

 

Підписуйтесь на наш канал у Telegram та наші сторінки у Facebook, Instagram і Twitter. Щоб першими дізнаватися про головне, що відбувається в Івано-Франківську, області, Україні та світі.

При використанні будь-яких матеріалів інтернет видання гіперпосилання на конкретну новину чи матеріалів не нижче другого абзацу. Передрук матеріалів без погодження редакції забороняється.
&nbsp

Редакція WestNews

Україна, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців 56
Прес-релізи: westnews.ua@gmail.com
Email редакції: editor.westnews@gmail.com

Підпишись

Розробка та дизайн:


X