Популярний серед українців препарат назвали смертельно небезпечним

14.05.2019, 18:45  |  Автор:   Шпирка Максим

Вчені з’ясували, що навіть низькі дози аспірину збільшують ризик виникнення внутрішньочерепного крововиливу.

Особливо ці ліки небезпечні для молодих людей з низькою масою тіла, інформує WestNews з посиланням на УНІАН.

Фахівці вивчили дані 13 попередніх досліджень з цього питання, в яких взяли участь понад 130 тис. осіб. Їх поділили на групи, частині з яких давали аспірин у низьких дозах, а інші замість ліків отримували плацебо. У ході дослідження виявилося, що у людей, що приймали аспірин, ризик внутрішньочерепного крововиливу виявився на рівні 0,63%. При цьому ті, хто приймав плацебо, мали ризик 0,46%.

Раніше вважалося, що прийом аспірину  у невеликій кількості на постійній основі корисний для літніх людей, оскільки слугує профілактикою серцевих захворювань. Таким чином, навіть низькі дози аспірину можуть значно збільшити ризик внутрішньочерепного крововиливу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найпоширеніші хвороби спини, їх ознаки

Підписуйтесь на наш канал у Telegram та наші сторінки у Facebook, Instagram і Twitter. Щоб першими дізнаватися про головне, що відбувається в Івано-Франківську, області, Україні та світі.

При використанні будь-яких матеріалів інтернет видання гіперпосилання на конкретну новину чи матеріалів не нижче другого абзацу. Передрук матеріалів без погодження редакції забороняється.
&nbsp

Редакція WestNews

Україна, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців 56
Прес-релізи: westnews.ua@gmail.com
Email редакції: editor.westnews@gmail.com

Підпишись

Розробка та дизайн:


X